2015/02/28

DESZCZOWY DZIEŃ / RAINY DAY


Witajcie,
Dzisiejszy dzień należał do pochmurnych. Całą noc padał rzęsisty deszcz, a grzmiało tak, że kilka razy "zatrzęsło" domem. Na taką pogodę zawsze dobre są małe przyjemności. Dla mnie jest to pyszne śniadanie, kawa (moja ulubiona z kardamonem i cynamonem) oraz owoce, których tutaj nie brakuje. Coś słodkiego też jest "wskazane", więc zrobiłam ciastka francuskie z jabłkiem i rodzynkami. Pychaaaaa !!!
Do tego udało mi się kupić kilka "drobiazgów" (czarna marynarka, szorty CK, naszyjnik to zapięcie zamka) z drugiej ręki co poprawiło mój humor. A Wy jak "radzicie" sobie z deszczową pogodą? 

Welcome,
Today was very cloudy. Last night was really heavy storm, couple of times the lightning made my house shaking. For this rainy mood I always recommend you some small pleasures. For me the best is tasty breakfast, coffee (my favourite with cardamom and cinnamon) and fruits, which I have a lot here. I also love something sweet so I made french pastries with apple and raisins. Yummmyyy!!! I've also bought some stuff (black jacket, shorts CK, pendant was made from zipper) from second hand which made my mood better. How you deal with bad weather?









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz