2015/03/03

MADAME COCO

                         http://www.madamecoco.com/                                         
Witajcie,
Z racji tego, iż mieszkam w "mniejszej" miejscowości nie mam dostępu do wielu sieciowych sklepów. Jednakże i tutaj znalazłam coś dla siebie. Jednym z nich jest Madame Coco, w którym możecie znaleźć artykuły dekoracyjne do domu, pościel, koce, dywaniki itp. Sklep bardzo często proponuje swoim klientom spore obniżki o czym przynajmniej raz w tygodniu zawiadamia mnie dźwięk smsa. Ja zaopatrzyłam się ostatnio w przepiękny, ciepły koc, komplet kubków, świeczniki, zegar ścienny oraz dekoracyjną osłonkę do kwiatów. Poniżej przedstawiam Wam zdjęcia wykonane podczas zakupów.
Welcome,
Because I live in a smaller town I don't have access to many chain stores. But also here I have found here something for me. One of them is a chain store Madame Coco, in which you can find decorative items to your home, bedclothes, blankets, rugs and many others. This shop frequently offers their clients big discounts, of which at least once a week informs me the sound of my mobile phone. Recently I've bought beautiful, warm blanket, set of mugs, small candlesticks, wall clock and decorative flower pot. Below you find photos which I've made during the shopping.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz