2015/03/29

NIEDZIELA / SUNDAY

Weekend chyba jak wszystkim mija zbyt szybko. Niedziela to dla większości okazja do spędzenia czasu z rodziną lub przyjaciółmi, zrobienia czegoś dla siebie, lenistwa, przeczytania książki, przejrzenia czasopisma, surfowania po necie. Ja dzisiaj odwiedziłam targ, zakupiłam kilka sadzonek, które zdążyłam już posadzić, przejrzałam czasopisma i internet w poszukiwaniu inspiracji na wiosnę, zaaplikowałam dawkę witamin w postaci kiwi, zrobiłam sobie maseczkę (zdj. poniżej - dostępne w Rossmannie), a za chwilę zasiądę przed telewizorem. Miłego wieczoru...
Weekend is passing so fast. I think for most of you Sunday is an occasion to spend this time with family or friends, to do something for yourself, to laziness, to read a book, to look over some magazines, to browse internet. Today I've visited market, I bought some flowers, which I have already planted, I was looking through some magazines and internet in search of inspiration for spring, gave myself dose of vitamins, put facial mask (photos below - you can find them in Rossmann) and now I'm going to seat in front of TV. Have a nice evening...





Sukienka idealna na wiosnę / Perfect for spring 


Piękna torba / Beautiful bag
Idealne ale czemu jedynie w kolorze czarnym / Perfect but why only black version (koton.com.tr)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz