2015/03/26

WSPOMNIENIA / MEMORIES

Przerwa w blogowaniu spowodowana była moją chorobą. Niestety grypa dopadła i mnie. Chyba nikt z nas nie lubi chorować. Osłabienie, brak chęci do zrobienia czegokolwiek, ciągłe leżenie w łóżku. Ja osobiście nienawidzę chorować. Czuję, że jest to czas stracony. Dlatego też strasznie tęsknię za latem. Przypomnijcie mi to kiedy będę mówiła w sierpniu, że już mam dość upałów. :)
Spragniona słońca i nowej energii przejrzałam kilka zeszłorocznych zdjęć, którymi postanowiłam się z Wami podzielić. Przesyłam dużo ciepłej i pozytywnej energii. Może ten post skłoni Was do zrobienia planów wakacyjnych. 
Break in adding new posts was caused by my sickness. Unfortunately I also caught a flu. Nobody likes to be sick. Weakness, lack of energy to do something, continuous lying in bed. I personally hate being sick. I feel this time is wasted. That's why I really miss summer. Remind me that in August when I will be telling that I have enough the heat. :) Thirsty of sun and energy I've started looking some photos from last year, which you can find below. I'm sending you much of warm and positive energy. Maybe this post encourage you to make plans for your holidays.














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz