2015/03/31

ZRÓB TO SAM / DIY

Zawsze lubiłam majsterkowanie, wkręcanie, skręcanie, rozkręcanie itd., dlatego postanowiliśmy zrobić coś na balkon. Koncepcja wraz z modyfikacjami (mama, mąż i ja), wykonanie w większości przez mojego męża ale także przeze mnie czyli praca zespołowa. Zostało nam kilka jakichś kawałków drewna i tak oto po 30 minutach powstała półka na kwiaty. Naprawdę niewiele potrzeba wkładu pieniędzy i pracy a efekt cieszy ogromnie. Na dodatek wczoraj na poczcie czekała na mnie niespodzianka. Dzięki mojej kochanej Kasi Święta Wielkanocne będą typowo polskie :) Lubię poniedziałki...
I've always love doing DIY, screwing in, screwing together, taking apart etc. so we decided make something for our balcony. The idea with modifications (my mother, my husband and me), the execution mostly by my husband and me so teamwork. We've had couple pieces of wood and thus after 30 minutes we had nice shelf for flowers. Really we don't need much cash contribution or time and we can be pleased with the result. In addition yesterday at the post office big surprise was waiting for me. Thanks to my dear Kasia my Easter will be typically polish :) I love Mondays...












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz