2015/04/15

BIEL I CZERŃ / BLACK AND WHITE

Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić zdjęciami z niedzielnego spaceru. Jak każda kobieta co rano mam problem co na siebie włożyć a do tego pogoda kapryśna. Cudowne słońce niestety w połączeniu z zimnym wiatrem. Niedawno zakupiona torebka zainspirowała mnie do stworzenia tego zestawu. Jak zawsze niezawodne i modne zestawienie bieli i czerni wybawiło mnie z opresji. Odkryłam, że moje ulubione białe dżinsy są ciut za duże i muszę wyruszyć na poszukiwania nowych. Poniżej znajdziecie także kilka inspiracji z czym możemy zestawić białe jeansy. Jeśli uda mi się znaleźć wymarzone nie omieszkam umieścić w następnym poście.



www.sincerelyjules.com





www.makelifeeasier.pl
Today I would like to share with you photos from Sunday walk. Like every women every morning I have a problem what to wear today and in addition we have freakish weather. Gorgeous sun with cold wind. The bag which I have bought recently become my inspiration to make this outfit. The black and white combination always foolproof and stylish disembarrassed me. I discovered that my beloved white jeans are a little bit to big for me and I must go to look for new pair of it. Below you find some inspirations how we can team white jeans with other pieces of garments. If I will be able to find my dream one I will show them in next posts.







Nie mogłam się powstrzymać żeby nie zrobić zdjęcia / I couldn't help myself not to make photo

Sezon otwarty / Season started


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz