2016/01/03

POSTANOWIENIA NOWOROCZNE / NEW YEAR'S RESOLUTIONS

Witaj 2016!!!
Tak jak obiecałam wracam do Was po baaaaaardzo długiej przerwie, gdyż zatęskniłam za pisaniem, kilka osób mnie zmotywowało i jest to jedno z moich noworocznych postanowień. Mam nadzieję, że uda mi się w nim wytrwać. 
Jak chyba większość osób witając Nowy Rok podsumowujemy co udało nam się osiągnąć, żałujemy pewnych decyzji, analizujemy i reasumując chcielibyśmy nadrobić to w nadchodzącym roku.

Ja chciałabym wrócić do Was z nowymi postami, przemyśleniami, tematami, w końcu zacząć intensywniej uczyć się języka tureckiego, czytać więcej książek, być bardziej zorganizowana i systematyczna. No cóż każdy ma jakieś wady, ale musimy nad nimi pracować. 
Poprzedni rok minął jak zwykle za szybko. Wróciłam do pracy, poznałam dużo nowych ludzi, nauczyłam się nowych rzeczy, odwiedziłam nowe miejsca, o których opowiem w następnych postach. 
Większości z Was Turcja kojarzy się jako ciepły kraj. To prawda ale zimą niestety nawet tutaj jest zimno. W Stambule z powodu burzy śnieżnej odwołano loty, a w Fethiye temperatura nocą spadała do -4C. 
Dzisiaj było zimno, ale słonecznie, więc postanowiliśmy się wybrać na spacer. Zimne rześkie powietrze, bardziej nasycona kolorystyka, spokój (po sezonie), szum fal i niesamowite malunki z chmur na niebie. Czasem warto chwilkę pomarznąć. A po powrocie do domu gofry z cukrem pudrem i gorąca herbata z pomarańczą, goździkami i miodem. 
Mam nadzieję, że weekend był udany, gdyż zaczynamy nowy tydzień! 

Welcome 2016!
As I promised I'm coming back to you after veeeeeeeeeery long time break cause I've missed writing, some people motivated me and it's one of mine New Year's resolutions. I hope I will be able to  keep my promises. 
Probably, like many people who welcome New Year, we summarize what we've managed to do in last year, regret some of our decisions,  analyse and finally summing up we want to make up it all for next year. 
I would like to come back with new interesting posts, my thoughts, subjects, finally start learning harder turkish language, read more books, be more well-organised and systematic. Well, everybody has some imperfections but we must work on them. 
Last year passed as usual to fast. I get back to work, I met new people, visited new places which about I will tell you in next posts.
Turkey is in many minds synonymous with the hot spot. It's true but winter time unfortunately also here is cold. In Istanbul beacuse of the snowstorm the flights have been cancelled and in my city at night were -4 degrees. 
Today the weather was cold but sunny so we've decided to go for a walk. Cold breezy air, the colour were more expressive, quiet (after the season), the sound of waves and incredible pictures painted by clouds in the sky. Sometimes it's worth to get cold a little. After coming back home waffle with powdered sugar and hot tea with orange, clove and honey.  
I hope you all spend nice weekend because new week is coming!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz