2016/03/04

WNĘTRZA - INSPIRACJE / INTERIOR - INSPIRATIONS


Skąd czerpiecie inspiracje w temacie wnętrz? Ja przyznaję jestem uzależniona od pinterest.com i blogów wnętrzarskich. 
From where you take inspirations about interior design? I admit that I'm addicted to pinterest.com and blogs. 

Osobiście nie umiem zdecydować się na jeden styl. Jeśli chodzi o materiały lubię drewno, kamień, cegłę, a w temacie kolorów zdecydowanie złamane biele, szarości. Podoba mi się wystrój w stylu skandynawskim. 
Personally I can not decide which style I like the most. In material subject I love wood, stone, brick walls and about colours my favourites are off-white and grey. I like the scandinavian style. 

Piękne! No cóż, kolejne marzenie na długiej liście do zrealizowania. Ale przejdźmy do rzeczy.
I really love it! Oh well, next thing on my wishlist. But let's get to the point. 

Ostatnio wpadły mi w ręce jakieś stare czasopisma, właśnie o wnętrzach, wydawane w Turcji. Postanowiłam z ciekawości sprawdzić co w trawie piszczy i oto efekty...
Lately I've found some old turkish magazines about interior design and out of curiosity I've decided to check what is going on in this subject. That's the effects...

PS. Już niedługo post o tym jak zorganizować wakacje w Turcji na własną rekę. Zapraszam!
PS. Next post about how to organize holiday in Turkey single-handed. Soon!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz